l e a v e


Ku terkenang kan dirimu duhai sahabat ku yang aku rindu Kau memberi cahaya tika ku berduka tapi kini semua nya berubah Tidak pernah aku menyangka semuanya tidak lagi sama seperti dahulu kala maafkanla andai Aku tersilap langkah sahabatku ku pergi dahulu . .Kau kan sentiasa ada saat ku terluka saat ku kecewa Tapi kini tinggal memori bila ku bersara aku ingin pergi berjanjila kau kan menjaga diriSimpan semua kenangan kita di hati pemergianku usah kau tangisi ku pasti kembali Aku rasa bersalah kerna tak memahami dirimu sahabatku . . .

p/s :- to kaykay nanti aku men kan ko gitar lagu nie ag oke . .thx sudi dgr aku nyanyi lagu nie . .heheh . .thx gak kat ed bg kata2 semangat kat rin . . sepanjang malam tadi . .thx gak kat AWAK coz dalam marah2 kan saya tapi still nak tahu apa yg jd malam td . .yuya . .thx care tentang saya oke . .sara thx sentiada ada ngn i . . love you :*

No comments:

Post a Comment